Kvalserietippning

Dags för kvalserietippning :) Första gången vi ger oss på det!

Slänger ihop detta då jag inom 19 min måste vara hos Magnus som fyller år :D

Jag tror serien slutar enligt följande:

Min

1. Leksand
2. Djurgården
----------------------------------------
3. Timrå
4. Örebro
5. Rögle
6. Bofors (Karlskoga)


------------------------------------------------------------

Raihle

1. Djurgården
2. Leksand
----------------------------------------
3. Örebro
4. Timrå
5. Bofors (Karlskoga)
6. Rögle


------------------------------------------------------------

Broder Emil

1. Timrå
2. Leksand
----------------------------------------
3. Djurgården
4. Örebro
5. Rögle
6. Bofors (Karlskoga)


------------------------------------------------------------

Morsan

1. Djurgården
2. Örebro
----------------------------------------
3. Leksand
4. Timrå
5. Rögle
6. Bofors (Karlskoga)

Kommentarer
Postat av: Emil

Verkar som att min etta kommer stämma iaf :P

2012-03-25 @ 21:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0