Puruluu update

Lite kort uppdatering kan ju vara på sin plats :) har nu jobbat några veckor på försäkringskassan o jisus vad sjukt mycket man skall lära sig. Helt galet! SGI hit o TFP dit.  Mamma mia. 

För övrigt så hade jag föräldrarna här i helgen, far min var på tågmuseet där det är någon årlig samling för tåg-fantaster :) roligt att han tar sig tid o åker dit! På lördag eftermiddag så var vi på matchen Brynäs - HV71, tyvärr kunde Yo ej följa med pga jobb. 
Far min var riktigt inne i matchen :) härligt o se! Han gick ifrån läkerolen hes, hehe då har man även gjort en bra match som supporter (enligt mig) ;) :D 
Matchen vann Brynäs för övrigt med 3-1 , mycket mycket välförtjänt. HV var mycket långsamma o är ärligt talat inte bättre än vad tabell placeringen visar. Man skall såklart komma ihåg att dom tappat sjukt många nyckelspelare, samt har elitseriens äldsta trupp, men det sistnämnda får dom skylla sig själv på. Bremberg skulle ha dumpats innan säsongs-starten.
Kortfattat: HV71 vill spela för Liv's ära, men är helt enkelt inte tillräckligt bra. O när dom försöker o inte lyckas ja då blir man frustrerad, vilket resulterar i två matchstraff o över 100 utvisningsminuter. (yes, HV lyckades med det också)


Idag har varit en mycket enformig dag, gå upp, gå till jobbet, komma hem o städa o plocka o diska o träna o tvätta o ja det var den dagen det :P hahaha :) 

Btw, är man för snål då man börjar laga sina plastpåsar med tejp? 
Svaret är nej :P 
Påsen är helt suverän o slänga mjukplast i, ja jag är en sån där nörd som sorterar sopor. En mindre påse = man måste gå o tömma hela tiden = funkar ej. 


Anywho, tack för idag , slut för idag. GG

Kommentarer
Postat av: Johanna

tokiga du som lagar plastpåsar :)

2011-10-03 @ 13:06:12
URL: http://etthalsosamtliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0