:O

Ett nytt inlägg här? Jo du ser rätt, jag gör mitt sista försök med denna blogg! Anledningen är för att jag nu har jobbet på samma ort o har någon sorts vision om att jag kommer ha jättemycket mer tid då jag kommer hem.
Så vi ger det ett sista försök ;)
Vad finns det att berätta mån tro? Jo exempelvis så har jag för mindre än 20 min lyckats sälja min gamla säng som enbart stått ute i förrådet. Riktigt trevligt!
O imorgon påbörjas anställningen på försäkringskassan, scary men kul o påbörja nånting nytt faktiskt. Kommer dock o sakna arbetskamraterna ifrån det gamla jobbet! Både dom som jobbar där nu och även dom som jobbat där tidigare.
Vi börjar såhär :)  lite kort så får vi se vart detta leder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0