En hyllning till goda vänner.

Cherry goes updating, tänkte väl att det var dags med en liten uppdatering på vad som sker.
Senaste aktuella är att jag inte har bil för stunden, förra lördagen då jag jobbat i Söderhamn så saktade bilen sakta men säkert in och dog (PANIK!). Det visade sig att kamremmen (<--stavning?) hade åkt, så bilen var minst sagt död.
Tog upp telefonen o började sms.a alla som bodde i Gävle lr hade någon sorts knytning till Gävle, kollade ifall någon kände någon med bil som kunde bärga mig. Otroligt många var väldigt snabba med svar, hela tre personer erbjöd sig att kunna bärga mig!! Stort och väldigt positivt överraskad :)  folk har inte glömt mig :)

Jag arkiverade detta blogg inlägg för o skriva vidare senare, så nu är bilen faktiskt fixad. Så nu rullar "fanskapet" igen :) hehe
Vi tar en hyllningsbild till bilen som inte gett upp ännu :) Stort tack broder Daniel som fixade kontakter för lagning.



Whatelse, jo alla hundvalpar där hemma är sålda, dvs Zorro, Kroken & Kratos. Vi behåller en dvs Juli :)



Zorro


Kroken


Juli

Kratos såldes väldigt tidigt, så jag saknar bild på den vovven, har ett mms men får inte över dom till datorn :/  Tror ni klarar er ändå :)

Kan bjuda på lite andra bilder ifrån i sommar oxå :)


Robin & Lennart :)


Svanar


Elliot ute på äventyr (på min resväska)


Johanna efter Liseberg, hon vann totalt fyra gånger(!)  här försökte jag då försöka vinna något åt henne, det klarade hon så bra själv så :P  haha


På jobbet har vi alltid "företagslösningar"


Ena dagen var våran Produktspecialt sjukskriven, vi var tvungen att hyra in en ersättare. Resultatet ovan.


Dom lyckliga föräldrarna (Zorba (svart) & Billy) till Zorro, Kroken, Kratos & Juli.


Elliot äter smarrig middag


O detta då? Joo mina damer & herrar . Det är min nya cykel :)  Har ju haft den andra cykeln sen jag gick i fjärdje klass (10 år gammal) mina föräldrar var dom som stod för kostnaden (lite bortskämd är man då o då)
Jag älskar den kort o gott :)


En sådan här köpte jag oxå, tro inte jag blev en bättre tippare för det. Hahaha hela tabellen ska ju vändas upp o ner för o bli korrekt för min del. Lär väl bli morsan som vinner i år igen :) helt otroligt!


Vi avslutar med min favorithund Ronja :) väldigt gammal hund nu, men är hon inte för söt? Jisus.  Jag har min lilla personliga favorit :))

Hoppas ni stod ut, trots väldigt många hundbilder :)

Hejhej

Kommentarer
Postat av: Johanna

sötisen min :)



min cykel bredvid din, mihihihi!

2010-10-03 @ 22:19:08
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0