Framsteg o baksteg

Framsteg är att x-boxen är på lagning, så förhoppningsvis så bytts den ut.  :)  det är ett mycket stort plus.
O att jag åker ner till min bror Emil på torsdag är också roligt :) tror morsan skulle vara där nere också så det blir roligt.
I helgen som var, så var jag på spa, det var riktigt skönt det!  speciellt då dom tryckte vid ryggkotorna, huvva! :)

Baksteget är vrickningen av foten igår på basketen, fy fan säger jag bara! det var tortyr, spelade 10 min, landar efter en vanlig duell under korgen o landar fel o stukar foten. Fick hjälp med att linda foten med bandage fort o hålla den högt.
Men resten av timmen så satt jag o tittade på när dom andra spelade, det var inte roligt. Jag stannade kvar för att förhoppningsvis så skulle foten lugna sig, men icke då. Nu efter en natts sömn så känns den ännu mer :P
Nästa vecka är sista passet med basketgänget o jag bara måste vara med! Jag hatar detta, är verkligen inte van att stå vid sidan.


Har bytt garage också, pga någon hönshjärna slog in passagerar rutan och nöjde sig inte där utan pajade låset också på bilen. För den som åkt med mig känner till att jag bara har en sida som fungerade, dvs passagerarsidan, hade dom pajat förarsidan så hade jag inte brytt mig, den var ju redan trasig.
Efter rutan o låset så tog dom med sig min bilradio, dock så fanns ju inte framsidan med, den har ju jag, så håll utkick efter "billig radio" på blocket".
Dom tog även med sig värdefulla saker som cd spindel med cd skivor av blandad trancemusik ifrån 2004-2005, jag har lyssnat igenom större delen av den spindeln o det är inte mycket att "göra vågen" för.
Sista kapet dom tog med sig var ett par solbrillor, väldigt slitna, tror dom även var sne, lol säger jag bara. Hönshjärnor.
Yo la ut en bild, här. Dock var hon lite snabbare på o uppdatera än mig :P


Nä nu må jag gå o förbereda mig inför jobbet, hade gott.

Hejhej

Kommentarer
Postat av: johanna

pratar du skit om mina fina solbrillor?? :( buu för dig :P någon lycklig jäkel som går omkring i dom nu jööööööö! :P



något chockerande att se att bäjbi uppdaterat :D wihoo! coolisch liksom!

2010-05-26 @ 18:11:25
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Tårtbit

Wtf?! ganska vanligt i skottland att dom bryter in i hus bara för att stjäla cigarrett-paket och det är sjukt nog men jag har aldrig hört talas om nån som stjäl musik :S fast det kan hända att risken att åka fast för bilbrott är så pass minimalt att fjortisar tänker "hey coola brilllor dem vill jag ha!"

2010-05-30 @ 16:45:54
Postat av: Anonym

Haha är det verkligen så vanligt i Skottland? :P låter ju skrämmande.

Precis, åh brillor coolt, o titta ett par cd skivor... hahaha lool :P :) Ska försöka replya på dina mail oxå någon gång :D

2010-06-08 @ 22:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0