Lite oldnews

Men va tusan, dom flesta av er har ju redan hört detta.
I måndags (21.a) så åkte jag bil till jobbet, hade åkt för sent o hade ingen bra marginal. Så när jag kommer fram är det ca 5 min kvar tills jag börjar.
Bilen jag åker är ju en gammal Volvo 240 utan centrallås :P så det jag gör är att låsa höger dörren tar min ryggsäck, kliver ur bilen låser vänster dörren o stänger den. Går fort som tusan emot jobbet, känner i höger byxficka där nycklarna vanligtvis brukar vara o tänkte, "ojdå där var dom ju inte". "Kanske i högra jackfickan" , inte där heller. Då kommer man på vilket genidrag man gjort ;) Låst in bilnycklarna.....
My god, vad jag var bitter på mig själv den dagen.

Händer i helgen? i dunno :) inget planerat. Grymt skönt!

Hänta förra helgen? ja då var Håkan här, o hade sin inspektionsrunda :P haha för o se hur alla hade det. Hälsa på Tingeling (Tingxiao), Thomas, Raihle, Lejon & Emil (inte min bror). Men min bror tog sig också upp denna helg, fick se honom under Fredagen då jag,raihle,håkan och min bror emil o hans dejt var på bio o såg the ugly truth. Tro mig att säga truth en fredag eftermiddag efter jobbet är bra klurigt, Håkan trodde jag sa shroudh eller något liknande, han börjar bli gammal.....

Nästa helg, efter den som kommer nu. Skall jag åka ner till min bror Emil i Växjö :) Ska ta mig en titt på hans nya lägenhet. Har vart i alla Emil's lyor, allt från Ronneby till Tävelsås till Huset i öhh ja vad nu den orten hette? till den där konstiga lägenheten ute i ingenstans. Så när jag besöker denna så har jag besökt dem alla :)

Lite oldnews några new news :)

Hejrå

Kommentarer
Postat av: Lisen

Nope, han var väl inte intresserad av att ge mig nån hittelön;P



Ser ut som tankspridddhet ligger i släkten:) Hoppas du hade reserv nyckeln på ett mer tillgängligt ställe

2009-09-24 @ 23:06:50
URL: http://lilisen.blogg.se/
Postat av: Håkis

HAHA jag gammal :P du sa typ shroud = kappa ungefär XD du kan bara inte engelska :P hahaha



Slacker

2009-09-25 @ 10:20:16
Postat av: Elin

Varför flyttar han hela tiden?

2009-09-25 @ 10:39:32
Postat av: Tårtbit

Mohahah där gjorde du en "Johan"

2009-09-26 @ 07:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0