wtf

Inte kul o jobba då man är sjuk säger jag bara, huvva.

I helgen som var så var jag ner till min bror o träffade också Kiwi o Eliott :) 
Gud vilket kaos... Kiwi stryker sig emot en hela tiden o världens kelgris, tro mig jag är en hundmänniska men den hunden är bara för mycket.
O Elliot är vad ett barn är :P  kombinationen av dom både = wtf? :P fattar inte hur Emil står ut med det.
Får väl se om dom får Kiwi såld..

Hmmm annars så :) ja så lever jag o är egentligen bara lite små snuvig, men gud vad näsan o ögonen rinner. jisus.

anywho.

hadet fint hörni :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare ,du och yo får ta hand om varandra

2009-10-06 @ 19:39:54
Postat av: Körsbär

Trevligt med omtanke :) men vem skriver? :)

2009-10-06 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0