Det var bättre förr....ibland


Förbannat skön låt, för er som inte hört låten, ta chansen. Skönare låt än denna finns inte. :)
Vissa saker var bättre förr.....Tillägnad både Boffa o herr Steinholtz.

I Helgen var Boffa hära o levde runt :) Var ut till hårt bräjk med en vän till boffa som heter Madde. :)

Fick även bekräftat att Carro lagt ner sin blogg, otroligt tråkigt tycker jag :( men så ere.
Kanske blir dags att uppdatera sina länkar, tex till Håkan Chesteve :)

Har något jättekonstigt mag ont :P vet inte om det är träningsvärk eller om det är magont. Jätteklurigt.

Idag saknades det rejält med motivation att arbete då jag kom till jobbet, herregud jag trodde jag slutade 15.15 också, men såklart inte det heller, utan 17.30. Då gick proppen ur en :P  Tur att man har en sån bra flickvän som peppar upp en :)

Ha det fint alla snälla. :)
H
e
j

h
e
j

:D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Söt du är :) <3

2009-10-27 @ 17:46:18
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0