Stöld!

Tro på fan! jodå när jag var på innebandy så var det någon som tog med sig min innebandyboll hem. Trots att Yo designat den så fint med både text o ritat med körsbär.
Så kan livet vara, hela 15 kr kostar en innebandyboll, en tung utgift.

Annars så sitter jag på jobbet, helt slut sedan igår efter innebandy'n. Seriöst jag är verkligen ur-uselt tränad.
Det kom väldigt många personer dit, o då blir det väldigt väldigt intensivt. Med snabba byten o rätt hårt spel.

Har även köpt nya löparskor som jag skrev tidigare, testade dom i butiken o då kändes dom helt okej. När jag sedan kommer hem till Gävle o skall testa dom första gången, så är det ett mindre glapp vid hälen. Något som man kanske kunde bortse ifrån, men jag har ändå betalt 1400 för skorna.
O här kommer då poängen, tror ni inte jag slängde lådan? jodå! smart som man är  :P
Kvittot har jag kvar dock, så nu är det all or nothing när jag nu beger mig emot stadium butiken på lördag o ber om att få byta ner en storlek på skorna. Får väl annars springa med raggsockor i skorna.

Arrivederchi

Kommentarer
Postat av: Johanna

ANMÄL STÖLDEEEEEEN FÖR FAN!



;)

2009-05-15 @ 09:33:21
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0