Mr and mrs whitetrash

Jepp mitt o Yo's nya smeknamn, vad tycks?
Inte bra nog?

Tänkte nämna några nyheter som hänt... harkel harkel

nr ett jag har ny mobil :) japp SE W715 de ni :) (googla skiten orka inte lägga in någon bild)

nummero två jag har nya joggingskor för 1400 det ni :) riktigt sköna kan jag säga :) (dock lite för stora)

nummer tre jag har köpt en innebandyboll

nummer 4 jag har köpt en sommarjacka.

number 6 jag borstar my tänder, inte för att det var en nyhet men ... aja

number 5 jag har tränat :)

Sen då :)
Jo var i Uppsala i helgen, var där jag köpte innebandybollen :) så ni vet. O jackan o skorna oxå iof.
O Yo var på shopping mani. Riktigt jäkla skönt o komma iväg ifrån Gävle för en helg :)
Sen av någon anledning så åkte vi ut mot Östhammar på vägen hem, o passerade Gimo, de du Jennie.

Näe inga löften om fler skriverier här inte.

Godnatt med er!

Eller godmorgon :)=  hihi <-- den fick skägg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, du är bra knäpp du älskling ;) <3

2009-05-12 @ 09:12:00
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0