Detta fält måste fyllas i (jag vet jag har redan använt den här rubriken)

Jahap då hade man lite freetime, Yo tittar på cityakuten (worst show ever) okej då, man fastnar rätt lätt i det :P
Börjar elva imorgon det hör verkligen inte till vanligheterna, är rätt van att gå upp halv sex nuförtiden.
Var uppe i ösd i helgen som var, åkte direkt ifrån jobbet (17.15) upp till ösd. Där jag åkte madrass, var ute på marknad med familjen osv.
På vägen hem (söndags) så var det ett jäkla oväder, ungefär vid noppikoski så var det ett jäkla snöfall var väl bra nära att slira av vägen några gånger, men jag grejade det. Ironiskt nog då jag skulle tanka så körde jag fast i snön, som tur var fanns en familj i närheten som hjälpte mig loss.

Sååå det var lite kort briefing på vad jag gjort. Saknar nog lite inspiration i mitt skrivande här tror jag.
Känner att jag vill ha ny musik, men jag finner inte tid för någonting :/
Jag vill tex komma igång med basket på måndag/tisdag /ar.
Jag vill ha mer fritid att bara andas ut, så kort tid på sig att hinna allting. hmm
När man var i östersund tex så hade jag knappast tid o träffa mina vänner där, var där över en dag kändes det som.
Men så är det just nu.

Har tack vare J F L (Lennart) fått fart på bilen, den har gått igenom besiktningen och är bara o tuta o gasa med :)

Nä nu blire lite spelande :)

Hej med er :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskade <3

2009-03-10 @ 17:21:06
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Elise

Skippa några andra saker som du tror att du måste göra, och gör vad du vill på den tiden istället. Måste saker gör man förr eller senare ändå:)

2009-03-18 @ 10:46:24
URL: http://lilisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0