The COMEBACK!!!

Hejhoppsan :) tittar du in, så roligt, jo du ser rätt, det är uppdaterat. Grejt Success! :D
På jobbet rullar det bara på, kort o gott :)
Framtida planer då, jo runt påsken så kommer jag åka neråt till min bror Emul (som bor utanför Växjö). Ska bli skojsigt att träffa Elliot.
Honom träffar man påtok för sällan, dåligt Emil att du bor så långt bort (för det är inte jag som bor långt bort)
Anywho..... andra datum då, jo helgen därefter så är det planerat att mina föräldrar och Yo's föräldrar skall träffas. Kanske inget märkvärdigt kan man tro, men ack så fel du kan ha som läser.
Dom har nämligen inte träffats o det är rätt fascinerande att dom inte gjort det :P  Jag o Yo har ändå vart ihop i två år och 9.e månader :) 
Det är egentligen inte så konstigt om man tänker på det, eftersom det ändå är BARA 60 mil emellan :P ingenting egentligen ;P


På tal om ingenting :) en rolig video

Så glad man kan bli :)



O lite bilder skadar ju aldrig heller, såhär såg det ut senast jag diskade, tur att jag tar tag i allting på en gång så att det slipper bli sådär jobbigt mycket. (värt o veta är att detta är efter två dagar)



Sportdelen
Skippar vi nu eftersom Leksand valt att ställa in säsongen efter fyra matcher.


Ingen ide o deppa när allt annat är bra :)

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag undrar om någon annan än vi ser det roliga i den videon? ;) Vad tror du bäjb?

2009-03-23 @ 22:33:58
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: erika

vet du hur glada vi är att ha diskmaskin ;) annars hade vi haft enorma diskberg o det är inte allt för kul!



kul att dina föräldrar o johannas föräldrar ska träffas, alltid lika kul med "första-gången-föräldrarna-ska-träffas" träffar!

2009-03-24 @ 10:38:54
URL: http://tristanya.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, eller vi kan väl lika gärna skippa sommaren och ha vinter året om. Ja varför inte?



MEN ÄSCH, SÅ JÄKLA TRÖTT PÅ SNÖN NU o det börjar typ bli plusgrader nu, så det vi kan vänta oss är slask, oooh så kul!

2009-03-24 @ 11:08:50
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Lost

Så jävla lättroad ;)

2009-03-24 @ 12:37:38
Postat av: emil

fattar ingenting av teletubbies videon men men alla har vi olika smak. hehe diskmaskin is King! Lycka till med svärföräldrarna ;)

2009-03-25 @ 16:07:49
URL: http://emillejonklou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0