Pittsburgh 4 - Detroit 2 :D :D :D :D :D

Vaknade upp med ett otroligt glatt humör idag :D Varför? Jo därför att detta stod som resultat på en match som gick på morgonen.
Pittsburgh 4 - Detroit 2  vilket betyder att matchserien är jämn igen och Pittsburgh har garanterat övertaget! Fy tusan vilken skön seger! (dvs för er som inte är lika hockeytokig som mig så står det 2-2 i matchserien som är bäst av 7)
På Lördag kväll spelas den 5.e matchen lagen emellan, vinner Pittsburgh där så ligger dom bra till :)

I helgen ska jag annars hem till Yo's föräldrar, o på Lördag ska Sverige slå Danmark :P

Avgasröret på bilen har det gått hål på igen, haha dags för en tredje lagning :P eller fjärde (börjar tappa räkningen) (matte har aldrig varit min starka sida xD  hihi )

Varför är inte saker lika enkla som i tv/dataspel?  I tex bf2 så tar man bara fram en skiffnyckel och så lagar man allting :P
Vore bra att ha en sådan nu när jag lagar bilen och cykeln :P Cykeln har blivit stående i ett halvår :P

Längtar annars till semmestern, som jag för övrigt får i Juli, två veckor, men har även sökt två veckor till i augusti, får se hur det går med dom.

Roligare inlägg än såhär blir det inte :P

:)

Hej o hå

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi ja några 4011 blev det iaf :D

2009-06-09 @ 16:57:49
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Johanna

Idag blev det några 3357 :D Vad är det då baby? Va va va? :D

2009-06-10 @ 19:23:23
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är så bra Anders, älskar dig galet jävla mycket :D <3 Puss påre!

2009-06-11 @ 10:39:10
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0