Lite pirrigt börjar det minsann bli

Pittsburgh tog sista chansen och nu är det 3-3 i matcher :) avgörande match 12.e juni, gissa om jag kommer sitta uppe?


---

Tänkte även berätta vilken stor komiker jag är, detta hände iof för ett tag sedan.

Jag skulle hem till Gävle efter varit en helg i stockholm med Yo, och fick skjuts till kungsängens station, innan vi skulle vidare in mot stan till t-centralen. På tåget var tanken att vi skulle ha Te , vi tog med varmt vatten, men glömde te't. Då ställde sig Yo frågande om det möjligtvis skulle finnas te inne vid centralen. Då vaknade stor-komikern i mig o jag får ur mig "klart det borde göra, det är ju TE-centralen" . hoho

---

Tänkte även bjuda på en låt Ron van den Beuken - Find the way , jag vet inte hur många gånger jag lyssnat på denna låt. När jag lyssnar på musik är det mestadels takten och soundet jag lyssnar efter. (svårt att förklara) Att sångtexten är väl skriven, brukar jag oftast skita blankt i , det har ingen betydelse på hur bra låten är. Jag ser det bara som en bonus om det är bra sångtext.
Så denna låt är väldigt fin tycker jag :) text ihop med sång, ge den en chans även om ni vanligtvis inte lyssnar på techno/trance.

Lyrics

" I am what You really really need
Reminding you of who you ment to be
My love is eternal
And I will be you guiding eyes If you stay "

Inte världens längsta sångtext, men den betyder så mycket.

---

Har annars streck sett (stavning?) tre Lost avsnitt med Yo :) måste börja se ikapp. Må säga att den serien tröttnar jag aldrig på :D haha  På ett sätt vill jag att serien skall få ett slut, men samtidigt vill jag inte att den skall sluta heller.

Nåja Ha det gött :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha du är rolig du, min komiker till pojkvän ;)

2009-06-12 @ 10:19:41
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0