I aint buying it...

Många förklarar sin totala kärlek till Spotify, själv har jag väldigt svårt att tycka om det. (Nu har den riktiga pessimisten vaknat i mig) Innan jag fortsätter här så vill jag bara säga att grundtanken i spotify är ju smart, men den funkar ju inte. pga av dessa två saker.
För det första, du kan inte få ned något, dvs lägga över till din mp3, STORT jäkla minus!
Nummer två, försök att hitta något inom techno/trance, tjohej du.. inte ens Tiesto finns, eller jo "In the dark" som är en mycket bra låt, men det är långt ifrån en av hans mest kända. Så njaaa sannolikheten att jag skaffar spotify = 0 .

End of story.

Kommentarer
Postat av: emil

kunde inte sagt det bättre själv

2009-06-25 @ 00:18:27
Postat av: Johanna

Me like spotify

2009-06-25 @ 12:42:18
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Lost

Är snarare censuren som tar emot för mig, är väldigt många låtar som har den censurerade versionen uppe på spotify.

2009-06-26 @ 15:32:18
Postat av: Tor

Jag håller med Lost. Att man inte kan spara ner låtarna kan jag gå med på. För 99kr/mån för betalversionen känns det ok att inte kunna göra det.



Att de däremot inte har massor av musik är värre. Dessutom har de ju tagit bort en hel del vilket också suger. Dealbreakern var när Björn Rosenström togs bort. Skandal!

2009-06-28 @ 11:26:22
URL: http://www.raswill.se
Postat av: Johanna

Hihi :) Den var tyvärr inte så god idag :P



Allt braaaa sötis??

2009-07-01 @ 15:39:04
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0