:)

Fruktansvärt vad seg jag är på att uppdatera, i know. Så vad händer då? jo ikväll ska jag o Yo se... hmm vad heter den nu igen.... vänta lite så ska jag kolla upp det....här har vi det "Changeling" min ärliga åsikt innan jag ser filmen, jag har inte höga förhoppningar... lite sådär under medel, återstår o se om dom uppfylls.
I helgen så har jag fått STOR hjälp med att få igång min Volvo 240 av Johannas far Lennart, jag vet inte vart jag skulle börjat annars. Men den är på god väg att bli klar :) Bytte däcken denna helg och fixade lite småsaker runt omkring på den.
Även Johannas mor (Marie) var här o tog med sig min Johanna på stan :)

Jobbet är väl helt okej, kommer ju bli hyfsat nervöst när man tar sin första kund. Men jag tror jag kommer hålla mig lugnare än vad jag var när jag tog mitt första samtal på Eniro. Då satt man och skakade nästan.
Att pendla känns inte sådär jättejobbigt, slipper ju bo i Söderhamn :P Vilken håla :D haha seriöst fast på 70 talet.
Roligast av allt är nog deras officiella klockaffär där ingen klocka visar den exakta tiden :P
Näe... gör om gör rätt Söderhamn.

Musik som det lyssnas på

Kent - Vinternoll2
Springstil - Zanzibar (Megastylerz Remix)
Air One feat. Julia - Inside (Danceable Remix)
Ozzy Osbourne - Dreamer
Alcorus - Shine
Tatana & Andrew Bennett feat. Tiff Lacey - Closer (Gareth Emery Remix)

Sportdelen

HA HA Malmö så jäkla rätt åt er, hoppas ni hamnar i fel kvalserie :) jag sitter o följer hur det går för lagen under Malmö. Malmö på 48 då... tätt därefter följer Sundsvalll 47, Bofors 46, Oskarshamn 43, Borås 41 och Nybro 35
Mitt hopp står till Nybro som måste klättra något enormt, men om Malmö torskar samtliga tio sista matcherna så hamnar dom nog där jag vill att dom skall vara ;) vore ett sant nöje. Tyvär har dom närmare upp till Björklöven på 56.
O mitt mål med Leksand, dvs 250 mål kanske inte är helt omöjligt :P är på 169 nu. Seriöst Leksand i år måste ni gå upp!

Dagens sport hyllning skickar jag till en spelare som tyvär fick sluta för tidigt, Pat Lafontaine.
Här är artikeln:
http://hockeysverige.se/news_show_old_school_nhl_-_pat_lafontaine.html?id=5140417

O här är video ifall ni inte orkar läsa.




------------------

Allt för idag tack för idag.

Tjoho

Kommentarer
Postat av: Anonym

pösspåräj!

2009-01-18 @ 16:59:08
Postat av: Johanna

ööööööööh från mig liksom! muppdata!

2009-01-18 @ 17:00:09
Postat av: emil

ja inte var det från mig iaf! ;P

2009-01-20 @ 09:29:57
Postat av: emil

inte bara du som har problem med bilen

2009-01-21 @ 22:10:52
Postat av: Lappen, store broder...

Har du kvar Eddie Meduza klistermärket i bakrutan? För det får du ju bara inte ta bort. ;-)

Ska se om jag inte kan ragga ihop lite fler raggarklistermärken med. asgarv



Är det något liv i den nu då? Har den hoppat igång?

Ett tips är ju att titta i telefonkatalogen efter bilskrotar och sedan jämföra den listan med den som finns på www.bildelsbasen.se och sedan köpa från dem som INTE finns med på nämnda hemsida. Ekonomin brukar bli bättre. Dock värt att jämföra priserna.

Bara ett tips från en annan 240-raggare...



Hoppas ni har det bra!

2009-02-10 @ 14:19:47
Postat av: Fredrik

Sjuk coolt att du äger en 240 ;) haha lätt fetaste bilen som finns..Vad är det för problem med den då?? något jag kan hjlpa till med? :D

2009-02-10 @ 14:26:25
URL: http://bodiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0