One love min Johanna :)

Man kommer hem, helt slut, min lillebror Rickard kommer senare ikväll så jag måste få undan lite saker innan han kommer samt fixa små saker innan min besikning på rödingen (volvon) imorgon.
Johanna har då åkt till Stockholm, dels för att träffa familjen men mestadels (tror jag) för att se bounce.
Så när jag kommer hem är hon ju inte hemma, men massa små post-it lappar har hon lämnat med små söta meddelanden :) hihi blir man inte glad så säg :) o på sängen hade hon ställt godishjärtan o ett kuvert :) är hon inte söt så säg :)

Så nu sitter jag här o lyssnar på Jonas Steur - Second Turn o bara andas in helgen, så skönt att inte sitta på jobbet o behöva säga "välkommen till tele2 du pratar med ....." osv...

Har börjat spela innebandy på torsdagar, riktigt roligt :) tråkigt nog så skadade Erik (inte min bror) ryggen igår. Så pass illa att en ambulans var tvungen att ta honom till sjukhuset för en koll. Inget allvarligt som tur var, men ändå otäckt o ringa 112.

Sportdelen

tar vi imorgon :)


Hej på er :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Puss på dig älskling :)

2009-02-13 @ 20:51:55
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0