L.Strömberg tillbaka

Sportdelen direkt!
Måste bara skriva lite fort vad jag tycker om detta :) eftersom det är såpass fräscht.
Södertälje tar alltså tillbaka sin coach, som dom sparkade i december som jag absolut inte gillade.
Önskar jag då lycka med detta tränarbyte, njaaaa inte direkt om Leffe inte hade sparkats så kanske jag hade unnat Södertälje det, nu känns det som att dom utnyttjar honom o kommer sparka honom efter säsongens slut.
Samt att Södertälje ju faktiskt möter Leksand i kommande kvalserie :P så har jag lite svårt att önska dom lycka till, hehe.
Jag har onda aningar om att detta faktiskt kan ha räddat SSK kvar i ES, med Jim Brithen hade ju laget rasat genom kvalserien med dunder o brak!
Stackars Brithen har ju verkligen fått sitt namn förstört, lär ju knappast få anta sig fler jobb som ES tränare.

---------------------------------------------------

Nog sagt :)

Nu är Yo här o nu skall soppa ätas :)

Tjohej! (igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0