Hejhej :)

Hej på er dära :)

Jag har inte varit snäll emot bloggen eller er som läser med att uppdatera den :P
O är det saker jag inte gillar är det sidor som aldrig uppdaterar sig, så jag skall försöka göra en bättring.

I helgen som kommer så JFL (Johannas far Lennart) som han heter på min mobil, o då ska vi göra ett försök i att få bukt med dom fel jag fick på min besiktning på bilen (som jag ännu inte döpt).
Jag har ju gått igenom några namn i huvudet på vad bilen skulle kunna heta, har väl inte direkt varit några iderika förslag, men tveka inte med att komma med några förslag heller :) sånt uppskattas.
Dom namn jag har på bilen är "Slayern" "Rödingen" o "Fanskapet" än så länge :P

Dagens rätt blev potatis o purjolökssoppa som Yo har mixat ihop, väntar på att hon skall komma hem så vi kan äta den tillsammans :)

Oh skön låt "Aquagen - Saturn 8" precis sån musik som behövs efter en lång "rolig" arbetsdag.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sportdelen

Jag vet att skvallerpressen älskar sthlm men att dom inte kan inse vart dom ligger i tabellen är ju mest komiskt.
Det skrivs konstant om att Djurgården måste vinna sina två återstående matcher för att ha chans om SLUTSPEL, jodå ni läser rätt slutspel. När dom faktiskt snarare är indragen MER i kvalseriesträcket.
För att förklara det tydligare Djurgården har 5 p upp och 4 p ner, hur kan man då vända det till att "vi har det närmare till slutspel" helt ologiskt enligt mig, men men.

Den stora dagen jag sitter o längtar efter annars när det gäller sport är den 27.e då Leksand på hemmaplan tar emot babyhawks som jag gärna kallar dom.
Vad det hela handlar om är att då detta

Malmö               71 p
Troja/Ljungby  70 p

Lika många spelade matcher o allt, ifall Troja slår Sundsvall o Leksand slår Malmö är Malmö utanför kvalserien : D  :))
Jag har sån enorm skadeglädje till att det går skit för Malmö, sörjer inte det minsta.
Har aldrig tyckt om det där packet ett lag utan total personlighet.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tack för idag :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fanskapet :D

2009-02-25 @ 22:16:25
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0