Detta fält måste fyllas i

Ja så var det allas favoritdag då Tiiiisdag huurraaaa!
Jag tror ingen på jobbet var på något bra arbetshumör.
Själv startade jag dagen perfekt, började med att halsen var tjock o öm för att sedan märka att jag försovit mig så jag får stressa ihop allt jag ska ha med mig. (O det slutar aldrig bra)
När jag kommer ut så märker jag att luften på framdäcket på cykeln har pyst ut, Woho.
Märker även att jag glömt min mobil, så det är bara att vända om, lagom stressad som jag är.
Tar mig ner till stationen, när jag väl är där så har jag glömt min plånbok med tex ID i.
Kommer ju på att ID kan ju vara bra att ha om det skulle komma en kontrollant på tåget :P
Jag hade dock tur o en sådan slapp jag idag.

Varje dag hittils har jag gått till jobbet, idag tänkte jag att jag kunde väl unna mig att ta bussen (jag hade ju ändå ont i halsen) tror ni inte att jag tar fel buss? jodå den går till början åt rätt, för att sedan bara åka förbi centrum, dit jag hade planer på att ta mig :P Sååå jag fick gå till jobbet denna dag också.
Men sedan har väl dagen gått helt okey, kommer bra överens med mina kompanjoner där också :)
Björn o Gustav är två roliga typer tex :)

Sportdelen

8.a omgångar kvar av Elitserien, så här kommer min slut-tippning på hur jag tror det kommer se ut vid omgång 55

Lag nr 12 Södertälje - Om Södertälje vänder på skutan o går över sträcket till det neutrala-sträcket så byter jag namn till Arne Weise.

Lag nr 11. Rögle - Vadan nu? Ska du inte ändra? Nepp jag tror inte att Rögle tar sig över sträcket igen helt enkelt, att Djurgården skulle åka ner under sträcket, igen forget it. Djurgården har ingen dålig trupp, den är minst lika bra som Skellefteå's bortsett ifrån Dimitrakos :P

----------------------------------------------------------------------------------------------

Lag nr 10 Brynäs - Trots den otroliga starten näst näst sist, kan detta vara möjligt. Tro mig, se Brynäs. Det är möjligt o även löjligt o se. Dom har ingen offensiv, den är som borta med vinden. Defensiven är stark, tänk om anfallet hade varit lika starkt. Då hade Brynäs kommit långt långt upp.

lag nr 9 Djurgården - Inget slutspel alltså? Näe o det stavas Ridderwall o Wesslau. Wesslau har varit bra på sistonde, men tillräckligt bra för att ta dom till slutspel? Nej det tror jag inte.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Lag nr 8 Timrå - Dom går bra nu, ja men efter uppehållet så tvivlar jag att dom är lika bra igen. O det stavas målvakt återigen Backlund har då aldrig imponerat på mig. Räkna med att Timrå inte går längre än kvartsfinal o att Challe kommer gnälla mer än någonsin.

Lag nr 7 Modo - Frälsaren har återvändit, men det kan även få alla att kämpa dubbelt så mycket för att slå Modo, det kan svänga åt vilket håll som helst. Men jag tror det kommer svinga uppåt.

Härefter skriver jag bara ordningen på lagen och skippar motivering
Lag nr 6 Skellefteå

Lag nr 5 Luleå

Lag nr 4 Frölunda

Lag nr 3 Färjestad

Lag nr 2 Hv71

Lag nr 1 Linköping

Slutspelets-tippning kommer om 8.a omgångar :) Men man får gärna tippa nu :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Slut på sportdelen

Tack som tittar in :)

Tjohej leverpastej

Kommentarer
Postat av: emil

där tar du fel! luleå släpper inte förbi frölunda en gång till, och fyra hemmamatcher mot frölunda eller she-left-u kommer bli mumma!! modo kommer inte resa sig utan fortsätta spela skit precis som brynäs och djurgården. det enda lag som jag är helt säker på att dom lyckas är Timrå. vilket av rögle, djurgårn, brynäs och modo som går vidare kan bara en spådam lista ut. mitt tipps RÖGLE!!!

2009-02-04 @ 10:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0