The Contract

Fick ett mail ifrån Niber nyligen, där han bifogade ett kontrakt som jag verkligen hade glömt bort :)
Jag, Niber o Robin skrev under detta kontrakt runt 2000 då vi gick i sjunde/åttonde klass. Där vi någongång under våran livstid skulle ha en så kallad "Tom Cruise" frilla något liknande den han hade i Mission Impossible 2.

Herr långfrilla


Moi





Så då kan Niber stryka mig ifrån denna lista , ska bli kul o se ifall Robin eller Niber någonsin kommer greja det :D speciellt Robin, hahaha.
Jag har då grejat en milstolpe i mitt liv :) hihi


Battle control terminated

Kommentarer
Postat av: Lost

Gillar att dina milstolpar involverar så mycket ;) Dags å komma upp till Östersund igen! Maj e party party!

2009-04-25 @ 03:08:59
Postat av: Johanna

Hahahahaha

2009-04-25 @ 17:56:10
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0