Trist utan jobb

Letar jobb här o där, men det går ovanligt trögt. Får väl steppa upp det ett steg till helt enkelt.
Rickard (lillebror) var här i helgen, fast besluten att klara ut kotor( Star Wars Knights of the old Republic) jo det stämmer det första i serien som kom till xbox. O han grejade det också ;) haha
Var väl mestadels det vi gjorde, tog en sväng ut också och jag upptäckte ett helt sportfält som ligger cirka 50 meter ifrån där jag bor. Jag har inte sett detta för det är ett stort stort buskage som växer runt hela, och i allt detta buskage så har man byggt/gjort en gräsplan innuti hur coolt som helst :D haha otroligt att jag missat den, bott här i ett halvår och missat det helt. Snart bott här i ett år crazy. O mina kompisar ifrån Östersund har inte ens sett lägenheten, illa. ;p haha Beror nog på oss båda. Boffa o Robin har ju dock sett den, men dom bor inte i ösd längre så :P


Sportdelen (skippa för er som inte är sportintresserade)

Jag är fast vid att problemet i Frölunda är inte deras spel utan helt enkelt att deras största spelare inte producerar, det rör sig om dom som jag nämnde tidigare N. Andersson (1p) Kallio (1p) Kahnberg (1p) Hahl (1p) J.Nordquist (1p) samt den så viktiga backen R.Sundin (0p). Med alla dessa spelare på 1 p så blir det svårt o komma någon vart.
Men fem omgångar är ju inte allt, men det är en svag start och något som mycket väl sätter sig psykologiskt, om det nu skulle bära vägen till slutspel och gå dåligt där.
Finns massvis att prata om när det gäller Elitserien som att Hlinka gjort 8 poäng på 5 matcher är grymt bra start, att alla poäng är assists är ännu häftigare :)


Öhm Hör av er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0