fantasilöst

Igen, på blogginläggets namn... can't help it. Inte min grej helt enkelt att komma på rubriker.
Så vad har hänt på sistonde, jo jag var på Morfars begravning i Skåne. Han begravdes i sin hembygd Borrby, om ingen hört talats om det så tänker jag inte tala om kordinater ni får helt enkelt kolla upp det på Eniro.
Mycket fin begravning, kommer alltid att ha goda minnen om min Morfar.

Just nu denna vecka så håller jag på att utbilda mig till truckis :) får väl se hur det går, har klarat den teoretiska delen, så nu är det bara det andra kvar :P ni vet, typ körandet.

Dagens maträtt korv i ugn.
http://www.youtube.com/watch?v=TrnPb7zguqY



Är inte sådär teknisk av mig så videon hamnar här direkt, någon får väl hjälpa mig med den biten. :P
Anywho... jag lever jag finns o det är bara o ringa kvällstid om det är något. :)

Hej på dig

Kommentarer
Postat av: emil

omg du har inte mycket att göra du ;P

2008-09-17 @ 23:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0