Vadan detta?

Ett nytt inlägg, jodu du ser helt rätt.
Men jag känner mig inte alltför skrivglad så ni får en liten kort resume om vad som sker.
Är ute o söker jobb såklart, lite här o där, matbutiker, lager ja helt enkelt vad som går . Har även börjat röra på mig igen, får alltid en mindre panik då jag ser att vågen går åt fel håll, så nu är det dags o börja röra sig, ordentligt!!
Så iförrgår sprang jag, o idag .. typ nu.. ska jag springa :) Laddat upp med nudlar o frysta köttbullar(som dock tinades innan jag åt dom).

(Sport)
Var ju för några dar sedan i stockholm och såg mitt Pittsburgh Penguins möta Ottawa, en förlust tråkigt nog, men otroligt häftigt att bara vara cirka 50 meter ifrån Crosby! Wooho! :P ( näe jag e inte nörd :P )
Blev mest imponerad av Malkin, vilken stjärna!! Kan förstå varför Ottawa är så beroende av Alfredsson, han är ju den enda som tänker efter lite då det skapas ett anfall.
Glad över att Pittsburgh fick en puck på auld, som Aftonbladet uttryckte det... "storspelade" är helt fel ord, grabben visste 3-4 gånger inte vart han hade pucken och då låg den och dansade på mållinjen. Men men.

Johanna har även vart iväg och köpt en 32'' tums platt-tv (konstigt vore det väl om den var rund?) skall köpa in mig på den då jag fått lite mer stabil inkomst. Riktigt fin är den :) fin bild o allt!
Men nu är det dags o röra sig adjöken adjööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0