Bara för att..

För att min flickvän skrev ett blogginlägg nu så tänker jag också göra det :P
Åker iväg denna helg till Johanna's stuga i dalarna :), vart undrar du då? jo i Untorp ;) hitta det på en karta du, utan o använda eniro :P eller någon annan kart-tjänst :P HA. eller... näe
Om jag glömt nånting nu så skicka det inte på sms :P för det finns ingen mottagning där ute heller. Haha så jäkla coolt :D haha hur nu det blev coolt vet jag inte heller :P bara e det.
Just ja, jag glömde ju säga till er som läser :P vilka det nu är? att jag har flyttat mitt skrivbord, o snart kommer en tv upp på väggen :) hihi passligt o bra!
Annars då? jo tack jag lever o letar ännu jobb. inget nytt där. Öhh önska mig lycka till.
Adjöken. adjöööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0