70 års kalas!!

Wohooo! :p för att förklara med enkla ord. Johannas far (Lennart) fyller 50, och Johanna fyller snart (7.e november) 20. :) så därför har dom slagit sina kloka huvuden ihop och firar nu sitt 70 års kalas :D o jag är bjuden! (   riktigt hedrad =)   )
Ska åka om ungefär två timmar, då med buss till stockholm, med Yo o hennes kompis Persson.

Musiken dessa dagar då man sitter hemma är väldigt konstiga.
Dels en gammal techno klassiker Blank & Jones - Mind of Wonderful , sen en låt som jag hörde ifrån en synsam reklam Etta James - At Last.
Andra låtar är
Dj Tatana - If i could
Chris Daughtry - Feels like tonight
3 doors down - its not my time
Alcorus - Shine

Öhh okey... ja vad gör man annars då man är hemma? ser på "våra bästa år" och "top modell" :P höhö... så kul har jag.
och självklart lära mig alla reklamer och sitter och citerar dom :P
Näe vet ni vad nu ska jag avsluta detta, bäst för oss alla. Tack o bock!

Tjohej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0