Tjenare mina hardcorefans!

Fick tillbaka mitt internet, som varit borta två-tre dagar. Vad har jag att berätta då? Jo jag har vart på äventyr i Östersund, vart i Tor's grotta på Frösön under Fredagen. På lördagen var det släktmiddag den så kallade kolakokningen med de gammla rävarna, minns förut att dom höll på till två-tre på kvällen, idag slutade det vid tolv. hmmm nåja
Hängde även med Heffa,Krille,Lost o Emil litegranna under söndagen.
Så nu vet jag hur mina ö-sund polare bor :D wooho om man säger såhär, bjud inte hem några tjejer utan o städa först  :P
Krille du klarar dig :D det var hemtrevligt som tusan där :)

Sportdelen (skippa ni som inte är intresserade)
Renberg funderar på comeback, ingen nyhet jag vet. Skulle jag sitta som värvningsansvarig i mitt elitserielag skulle jag vara högst tveksam att ta in någon sådan kille nu. Har aldrig varit riktigt imponerad av  den gubben, o det är inte det spelmässiga jag syftar på då utan hans inställning.
Tveksamt ifall Skellefteå,Modo eller Hv71 skulle tjäna på att plocka in honom. Så vad bör Renberg göra?
Ring Luleå! det är där han har saker kvar att bevisa. Förstår inte vad det blir för glädje med att ta ett sm guld i tex. Modo?
Men nu är det ju Renberg vi snackar om, han kanske inte bryr sig vilket lag han vinner med? Själv hade jag nog viljat spela för klubben som gav honom en chans ifrån början. Då kanske han borde spela för Piteå.

Tjoho

Kommentarer
Postat av: emil

Självklart gick svikaren till Sheleftyou, bryr mig inte direkt. Men han är ju sniken och vafaan vad ska han göra i saik tror han att dom vinner guld eller? Kommer aldrig att hända igen.

2008-11-29 @ 19:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0