Secrets of Andersberg

Ni som läser detta bli inte rädda nu :P Jag har inte blivit psycho för att jag är arbetslös eller slutat plugga :P


Till ytan ser Andersberg ut som vilket slumkvarter/ghetto som helst. Men jag anser att det är ett kvarter fullt med mysterier. I alla fall tre.



Det är tre platser jag upptäckt då jag vart på mina upptäcktsfärder här i Andersberg, som är väldigt underliga.
Här är plats nummer ett.


Som ni ser så ligger stenar i vägen så att ingen skall kunna köra in till detta ställe... OOooooOh mystery




Vad kan dölja sig bakom krönet??!!?




En mindre sjö i andersberg?! whata? går det bada i den mån tro?


I would not! rena toxic waste ställe ju!



O en diskborste om man skulle vilja borsta sig ren
Stället ligger ganska nära där jag bor, ligger ingen industri i närheten. En badplats? ehm noo.
Sjön är ju konstgjord så vilket syfte har den? hmm


Så det var secret place nummer ett.



Här följer secret nummer två


Ligger rakt under Andersbergs centrum, finns ingen större matbutik eller affär i andersbergs centrum som kräver någon större lagerverksamhet och det enda som åker ner dit är budbilar.
Det är inget allmänt parkeringsgarage, ser iaf inte ut som det. Kanske Area 52 :P Under självaste andersbergs centrum.
ojoj.



Här kommer secret place nummer tre

Detta ligger cirka 2-300 m ifrån där jag bor, jag går runt dessa buskage rätt ofta.





Här är vägen emot ICA Maxi , här har jag cyklat förbi i snart ett år och känt mig ganska säker på vad som finns på andra sidan, ack så fel jag kunde ha.

För ett tag sedan var jag ute och gick med min lillebror Rickard och hittade då en liten öppning i detta buskage. På sommaren syns knappt denna öppning kan jag säga, då är det mer igenväxt. Jag blev någorlunda chokerad då jag såg vad som fanns där inne.


Tittar man vänster så ser man en hel fotbollsplan, jag frågar mig hur jag har kunnat missa den?



O till höger en hel plan asfalterad (jag hoppas niber tänker samma tanke som jag gör)

Det går alltså ett buskage runt denna fotbolls/asfaltsplan. Med en ingång som inte är emot gångvägen, utan emot skolan som ligger rätt nära. Så hur pass mycket secret detta ställe är, e ju en mycket bra fråga. För mig var det en stor secret iaf :P O titta på asfaltsplanen nog kan man ta ner ett UFO där? ja eller nått i den stilen.

Om någon som läser detta vet vad ställe ett och två är för ställen så får ni gärna upplysa om det också :D
Annars tack ska ni ha som trilla in.


Arrivederchi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå Andeeeers, ge mig körsbärsgodisarååååååå!

2008-11-13 @ 13:38:38
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Lost

Nu har du ju fan i mej tappat det

2008-11-13 @ 14:33:34
Postat av: Johanna

Hahahaha klockren kommentar!

2008-11-13 @ 15:02:29
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej, jag mena att min var klockren!!! Okeeeeej?

2008-11-13 @ 15:17:32
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: emil

OMG!!! Andin is going LOCO! Säkert att allt står rätt till? ;P Kämpa på grabben! Ring om du vill något

2008-11-13 @ 23:58:26
Postat av: Lost

Tror nog du syftade på min kommentar ;)

Här är en länk som kan vara bra att ha till den dagen när han han inte har några indianer alls kvar i kanoten. En dag som närmar sig med stormsteg :P

http://www.lg.se/templates/Page.aspx?id=7983

2008-11-14 @ 02:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0