Jag tänkte såhär...

Att ni även skulle få er en mindre tur på hur fint jag bor i Andersberg.


Vi börjar med utanför dörren!

Här bor vi :)


I Andersberg kan man ställa sin bil säkert.  ;D




Här tar vi hand om varandras bilar.


Ja, eller?


Bredvid Skogmursvägen (kolla vart på eniro's karta) så hittade vi ett riktigt fynd,
så på kvällen blev det våfflor.





I Andersberg använder vi ett annat sätt att ta oss fram på.
Och som sagt i Andersberg TAR vi verkligen hand om varandra, har man tur får man ju behålla större delen av det man lämnar utomhus. Men då gäller det att låsa fast det.




Värt att notera är att Secret place nummer ett, det jag skrev i "Secrets of Andersberg" den sjön syns inte ens på eniro's karta. Så nu lär ni ju säkert tro att jag är frisk :P Här har vi bildbevis på att någon försöker dölja detta ställe.

(Eller att kartorna på eniros sida är väldigt dåligt uppdaterade)

Annars idag så kommer Robin, jodå ni läste rätt. Raven kommer hit :D Efter ett halvårsplanering så fick vi till det!! Grejt Succes! mohaha
Ser fram emot en biltur med härlig musik ;)
Jobbletandet går segt, men jag är ute och både ringer och tittar runt över internet. Så det känns som en tidsfråga tills det problemet är löst. Hör av mig här så fort jag hittat något :D wiee

Detta lyssnas det nu på dagarna:

Tatana & Andrew Bennett feat. Tiff Lacey - Closer (Gareth Emery Remix)
Air One feat. Julia - Inside (Danceable Remix)
3 Doors Down - It's Not My Time
Matt Darey Pres. Tekara Feat. Xan - Wanna Be An Angel (Airbase Remix)

Tudelu

Kommentarer
Postat av: emil

jag hittade en "kändis" i andersberg...

http://gd.se/nyheter/reportage/1.240465#articleComments



eller ja kanske.



inlägget var ju lite fusk med bilen men men. sedan trodde väl jag att man skulle få se hur du bodde men men.

2008-11-18 @ 13:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0