Tjollahopp som rimmar på...

Precis så fantasifull är mina rubriker.

Då är man i Stockholm då, är hos Johanna nu. Känns så otroligt skönt o få bara vara med henne.
Hon jobbade dock igår, då hon jobbade så var det tänkt att jag skulle gå omkring i jakobsbergs centrum i cirka 6 h. :P Jayyy! Jag tog upp telefonluren å börjar ringa folk. Det visar sig att Robin precis vart i västerås å är påväg hemmåt. Så han stannade förbi i jakobsberg å hängde kvar tills 21 då Johanna slutade. riktigt schysst! det glömmer man inte! en äkta vän :)

Försöker få bort mitt fredagspass imorgon ... vill inte jobba då :/ .. vore jättebra om jag kunde få bort den... då har jag nämligen cirka fyra dagars ledighet. hehe sen jobbar jag dock en hel vecka i sträck nästan , men wtf :P fyra dagar är ändå fyra dagar :D

Med alla dessa lediga dagar vad ska jag då göra? ja jag har fyra alternativ...

1 Åka hem till Östersund.
2 Åka till Skåne dit mina föräldrar samt min storebror Emil är påväg.
3 Åka till andra sidan av sthlm till Robin å spendera helgen där.
4. Stanna kvar i gävle å spela basket.

Förra helgen var nämligen knappt någon basket, inga amerikaner var där å ingen lektor heller.
Dvs bara kineser å dessa kineser vet inte vad struktur är. Dvs alla tar en boll var å studsar runt i hallen... ungefär som en fjärdeklass på lågstadiet så mogna känns vissa av kineserna.
Känns lite tråkigt att vi ständigt måste styra upp allt, väldigt omoget beteende.

Så vad sker just nu i skrivande stund då tänker du? Jo jag sitter kvar i sthlm, Johanna är hos frisören ska färga håret ljusare. hehe jag funderar på å blondera mitt hår i sommar. hehe hör av er om ni har några synpunkter :p hahaha
Man är väl för feg för att våga genomföra det. men gud vad roligt det skulle vara!


Skippar visdoms orden idag :P
K-Berry Out

Kommentarer
Postat av: Lost

Östersund ftw, grill-säsongen har ju börjat på riktigt, så du vet ju vad det innebär ;)
Massor med öl och 1-kilos stekar!

2008-05-08 @ 14:27:21
Postat av: Tårtbit

Lol körsbär med blont hår, det här måste jag se...
Anternativ 5: Dra till skottland med Johan för vi ska på stripklubb :P

2008-05-08 @ 18:56:18
Postat av: Nea

Kära kusin färga inte håret blont! Hellre mörkare i så fall...

2008-05-09 @ 23:20:58
Postat av: Sandy

Haha blond! Jag tycker du ska satsa järnet, jag funderar med på att bleka mitt hår, vad sägs om det va ;P

2008-05-13 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0