on ice

ska till johanna nu på tisdag.. hem på torsdag ... tillbaka dit på fredag.. hem på måndag.
Fascinerande eller hur :) Längtar som tusan efter henne! <3

Det är något med mitt jobb... det känns inte som en slump längre. Dom i traffiktornet måste hata mig, det är dom som lägger ut tider till oss å ser till att allt fungerar som det ska överlag på Eniro.
Men för jag fick alla mina pass på dagarna sverige spelade sina hockey matcher, sen när man väl satt där på jobbet å skulle se lite då man hade paus... så kom man jämnt in i hockey'n periodpauser oxå. det måste dom gjort med flit.

O en sak tilll,  För varenda gång jag ska iväg så går det dyraste tåget precis då jag slutar... hade jag däremot slutat cirka 15 min senare så hade jag kommit med det billigare tåget som kostar 200 kr mindre. på exakt samma sträcka. rekordet är slaget btw.. 365 kr för att åka mellan Gävle och Stockholm förklara för mig hur SJ tänker. Jag funderar seriöst på att bara kasta i ett nytt batteri i min bil å bara bajsa på sj's tågspår. å Sen dra till sthlm så less på dom.

Aja nu vet ni varför det inte sker så mycket här. men säg när det gör det...
Snart kommer jag bäjbi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0