Mitt beslut

Blev att åka till Östersund.

Träffade en del muppar där, men även trevligt folk.
Såg Iron Man på söndagen, hade så låga förväntningar på den filmen, å den överglänste ju dom. Så jag må faktiskt säga att jag tyckte filmen var ruggigt bra!

Nu backar vi bandet istället... så vi startar på söndagen å går bakåt till fredagen.
Så på söndagen då, då var det tacos å ironman. Lördag var typ fest o grillning med en del nya typer, för å vara helt ärlig så var inte så många av dom så värst spännande. Jag gav dom kanske heller ingen chans så vi får se framöver.
Fredagen kom jag hit, var bara hemma å så två filmer med lillebror Rickard som är den enda här hemma för övrigt, min bror gör sin sista helg där uppe i Luleå.
Föräldrarna är nere i skåne hos morfar som inte mår alltför bra. Hoppas du kryar på dig Morfar!

Misstag gör vi alla, men jag har nog gjort det största.
Ni som känner mig vet vad jag pratar om.... jag ångrar allt...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Körsbär, vi måste ses tycker jag. Jag har iof mycket med flytt och allt nu men jag vill träffa herr Cherry innan jag åkerh em för sommaren. Hur är det med dig?

2008-05-12 @ 19:10:43
URL: http://bexxi.blogg.se
Postat av: Néa

Ångra dig inte... Han är stark!

2008-05-13 @ 19:46:11
Postat av: Johanna

Saknar!

2008-05-14 @ 08:27:02
URL: http://rock0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0