The return of the cherry

So här e jag igen. saknad jag vet.

Har inte vart sådär jättemycket att skriva om då dagarna bara består av att gå upp gå till jobbet, komma hem, å då är det typ tre alternativ sätt dig vid datorn, ringa eller gå ut igen :P

Skall jobba på eniro i sommar är det bestämt iaf, blir inga fler nattpass på eniro det har dom tagit bort. Så det kändes lite skumt då man gick ut ifrån jobbet å ingen var kvar där, eftersom eniro går det att ringa 24/7. Men vi finns ju på fler orter.

Efter sommaren då? ja jag funderar på truckkörkort. Är väl typ det enda som intresserar just nu. tillbaka till förskola njaaa jag vet inte.
På tal om förskola så jobbar min far inte inom det längre. Känns väldigt underligt. Han har jobbat inom yrket i över 30 år känns det som :P känns väldigt overkligt.

Längtar verkligen till helgen ska till Johanna då :) wiiee
Du är väldigt saknad bäjbi! <3 !!

Till er andra ni är också saknade, men inte lika mycket ;P
Puss typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0