Im alive.

Alltid bra att veta.

Fotbolls Em följer här under....
Spanien vann, vore kul o se matchen med en annan domare bara, hade nog blivit mer fridfullt.  Segern i sig var nog rättvis. Tycker Lehman inte var rätt man att sätta in i det Tyska målet. Tveksam till att tyskarna skulle haft större chans, men det hade nog gett ett stabilare intryck bakåt om målvakten är lite mer stabil.

Anyway...

On the work lixom... fem dagar kvar till min förbaskade semmester :P gud vad jag längtar! måste behålla disciplinen på jobbet också. Mitt jobb handlar ju mycket om tillgänglighet.. så nu ligger jag rätt bra till såhär på slutet av månaden för att få bonus.
Men alla ligger ju inte så bra till på det här, så vissa struntar fulltständigt i det, vilket betyder att jag får alla samtal :P mindre roligt.

Min semmester då, jo den går emot Skåne först, med tåg.. behu.. roligare med bil ju! mycket mer frihet. aja tåg på lördag framme i skåneland i vid elva tiden ungefär...
vad som sker där är väl lite halvt oklart, zoo planer har jag hört, å mormor o morfar :) o kusiner allt  annat blir en rolig överraskning :) Så skönt med skåne, raka motsattsen mot vad ens vardag är, som utomlands ;) hihi

Efter skåneveckan blire Dalarna med flickvännen tihi :) i en liten stuge utanför orsa. det blir skoj hihi :) så skönt där ute. inte en människa på många långa avstånd! passar mig som handen i handsken :) bara jag o bäjbi :)) nästan.. hihi

Jag hade ju planer på att få håret sådär "Tom Cruise" långt som i Mission Impossible 2 . Men det vill sig inte.. Mitt hår växer för långsamt. å det ser bara risigt ut. :P man lessnar ju, jag ville ha något annorlunda, hmmm flint kanske? haha nej usch aldrig!

Vad har jag annars sett på för filmer på sistonde, Sleepwalking... lägg märke på ING på slutet.. kolla själv på www.imdb.com så det är inte den svenska filmen. Den var bättre än detta sömnpiller uscha ischa mig. inget jag rekommenderar å se. Såg What happens ... in bla bla bla.. på bio nyligen oxå. Den var roli :) hihi den skall du se .. du som läser :P aja nu ska jag jobba utan o skriva :p

Ha det gött :) eller bra :)

Kram o nått

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag saknar dig!

2008-06-30 @ 23:38:04
URL: http://rock0n.blogg.se/
Postat av: Ice

looooool du måste ju skaffa tom cruise frilla!! då kan du ju göra värsta tom cruise moves typ snurra runt 360 grader hell yeah!

Men jag håller me, jag va ju hur jävla oklippt som helst senaste gången du såg mej men det blir ju aldrig tom cruise style wtf!

Jag har en snubbe på jobbet som hade skitcool tom cruise som tog han typ år å spara, sen skulle han gå till frissan för att tunna ut det å innan han hann säga nått så började frisör jäveln snagga han längst upp på skallen, han ba "öhh jag trodde du ville klippa bort det", så efter man hört sånt så blir man avskräckt som tur är :P



Läste precis på KoSmiQs blogg å han hade massa fist-fighting å intima date-detaljer på sina inlägg, så du får nog hamna i lite mer slagsmål om du vill ha tittar-sifforor Kosmiq-style!

2008-07-01 @ 19:11:30
Postat av: Nea

Hallå där!

Halva gänget nere. Två kvar..

E as kul o se er igen, har sedan kört krocket och kubb tunering, med kusin 3 och 4. Henke vann såklart, riktigt fete vann i krocketen, kom ner hit o ta ner hans krona. hehe

Skåne = som att vara utomlands? haha

Jämtland = ödeland :)

Men shit värkligen! skog,skog,skog...skog

E fullt uppe me o planera för att ta mig till dopet, men vadå hittar man ett ställe o bo på e det typ 2-3 mil! till närmaste förbindelse med tåg eller buss. buss e bara o glömma för de går en g/dag... hehe, skåne ska de va!

Nåja! Ser fram emot att se er alla igen kusin!

2008-07-04 @ 13:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0