Den döda bloggen

Ja då är man 22 år också. Alltid något, tycker dock jag passar bättre som 21.a. jobbigt.
Sitter å äter frukost nu, med fil o flingor, en riktig hit. Ätit det varje morgon i stort sett nu i varje år jag levt xD haha
Men jag blir inte mätt på gröt, magen har vant sig vid fil :P

Fyllde ju år :) Fick lite pengar av F& F . O av bäjbi fick jag den snyggaste tröjan nånsin :) en röd skitsnygg tröja! samt strumpor o handdukar!  o om jag glömt nånting nu bäjbi så ta det inte fel, för jag gillade den röda tröjan så mycket ;)

Samma dag fick jag även mina föräldrar på besök, dom åker nedåt genom sverige :) O stannade förbi här, o igår var dom förbi min bror. För att inte förvirra er nu, så skriver jag om den 26.e :) så iförrgår var 27.e då var dom hos min bror :)
Johanna o jag gjorde en jättegod middag :) haha jag är så dålig på köttsorterna.. men nån som heter nånting med löv... lövbiff? å broccoli hihi fuskar lite.. lövbiffar var det...  :) här har ni recceptet jättegott :)
http://www.ica.se/FrontServlet?s=mat_recept&state=recept&receptid=1074

Herr rådsäter åkte ju neråt också men jag var på jobbet då, så jag kunde tyvär inte träffa den räven.
får väl se på vägen upp :P

Annars så åker jag på min semmester den 5.e :) då åker jag med tåg härifrån å är nere i Lund vid cirka halv 11.a på kvällen :P skall tilläggas.

Musiken blir rätt skum nu när det är blandad musik på denna dator :D haha Johannas musik + min musik = jävligt skumt nu har vi tex Nordman - i Lågornas sken. Vet inte om jag gillar den, gillar refrängen, det andra vet jag inte.

Nu ska jag äta en macka å sen off to work :)
Puss på er snälla :)
Älskar dig Johanna! <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis i efterskott :)

2008-06-29 @ 13:18:11
URL: http://verklighetsdrommar.blogspot.com
Postat av: Johanna

Snyggaste tröjan någonsin, hihi, du är rolig du!

Glad att du gillade den <3

2008-06-30 @ 13:00:58
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0