Planisar.

Det är fantastiskt drygt att gå upp 04.40 för att jobba 05.30 två dar i sträck.  Tror jag blivit lite bortskämd, tidigare jobbade jag nästan alltid kvällspass (som tidningsutdelare) så just nu är jag ganska så trött.

Drygt o kolla efter jobb igen, men det måste göras. Vad funderar jag på då? jo antingen förskolan IGEN :P hurra...not dit vill jag verkligen inte... industrijobb vill jag testa, kan nog vara extremt trist men jag vill hellre testa.
Matbutik gillar jag, det är mest varierande, frågan är om man är behövd..
Telefonist? vet inte ja... så himmla spännande var det inte, inte så mycket egna iniativ bara ta emot o genomför uppgiften.
truckförare är det jag siktar på just nu, men det kräver truckförarkort för 4000 ungefär. Tjooho men det är väl en summa man får ta.

Varmt är det idag också, inte lika varmt som dom andra dagarna tycker jag.
O det händer ingenting tycker jag, känns som slutet av augusti men det är slutet av juli.  Inte världens största skillnad, men gävle känns så dött på sommrarna. Alla flyr staden.

Aja ska väl röra på mig idag också. Rört på mig dom senaste fyra dagarna rätt bra :) *stolt*

Adjööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0