Tetrismästaren

Den nya trenden nu när man sitter hemma o söker jobb är att man tar små pauser för att roa sig. Det blir oftast patientsduell emot Yo. Må väl erkänna att hon brukar vinna snäppet fler gånger än mig, Johanna är mästaren på minispel, om någon känner att han/hon kan slå henne så varsågod.
Vad drömmer man om nu när man inte har något jobb då? Jo att hitta ett jobb såklart :P men bortsett ifrån det, så är det ju saker man skulle vilja inhandla här följer några saker.
- xbox360
- fixa bilen
- Nya kläder
- innebandyklubba
- nya löparskor
- Uppgradera datorn
- Skaffa nya högtalare
- basketboll

Jag har säkert fler saker som behövs åtgärdas som jag inte kommer på just nu.
Näe nu blire nog en duell mot Yo, wish me luck!

Arrivederchi

Kommentarer
Postat av: emil

jag ställer upp på fight! :P

2008-12-11 @ 23:11:27
Postat av: Johanna

Bring it on ;D

2008-12-14 @ 12:55:44
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0