skrivande blev det.

Jag o Johanna testar på mobil-biljett på sj tågen, jag känner mig så hightech :D woho
Känns som att SJ krånglar till systemet, det borde göras enklare. (tyvär jag orkar inte förklara systemet)
Tror jag satt ett "åka hem datum" i jul, o det lär bli den 20.e och hemma i en vecka. Det kommer bli härligt, ska garanterat åka madrass med vovvarna o bröderna :) Undra ifall Billy (Broder Eriks nya hund) kommer gilla det, han har inte åkt madrass tidigare. Zorba är som tokig i det, hon tycker det är skitroligt :) ...tror jag iaf... om hon ändå kunde prata... det vore riktigt skoj :) fast ändå inte, då måste man ju kanske gå ut oftare med dom, nu ropar man ju oftast "Ronja tyst" å så får hon vänta i nån halvtimma eller så :P

Jag avslutar dagens andra inlägg med en gammal klassiker.

Tag hand om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0