orka fylla i rubrik

Ja då var man i Östersund. Har hittils hunnit med att åka madrass/pulka med bröderna Erik o Rickard + vovvarna Zorba o Billy. Riktigt skojigt :)
Igår (måndag) så tyckte jag att det var dags att städa upp lite här i stugan, så jag drog en liten städpatrull. O med mig blir det så, när jag väl börjat städa då kan jag inte sluta städa tills det är klart.
Så jag började att städa där dom sitter och spelar X-Box, jag tycker stället dom spelar på är väldigt obekvämt eftersom man sitter cirka en halv meter ifrån skärmen. Så jag fick (efter många om och men) igenom min vilja och fick X-boxen flyttad till Eriks rum. Där vi var såklart tvungen att flytta på en del av hans saker för att få rätt gaming plats. O så satte det igång med städandet från cirka 12 på förmiddagen till 11.a på kvällen. Men det blev klart o nu är det en riktig gaming hörna :)) hihi

Sportdelen skippar jag eftersom det faktiskt är juluppehåll ;P

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: emil

it was about time! finally! Nu ska jag åka hem och ta tillbaka mitt rum!

2008-12-25 @ 09:28:27
Postat av: emil

imponerande nyförvärv av leksand! not! grattis till ytterligare ett år i allsvenskan

2008-12-28 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0