nej nej nej ssk

Ja här är jag igen, är rätt hungrig så jag känner mig inte sådär jätteinspirerad till att skriva. Men kan ju berätta att i helgen åker jag till Johannas föräldrar o har det trevligt, var ett tag sedan jag träffade dom. Har hört att vi bland annat skall stöpa ljus, inget jag gjort tidigare, kan bli skoj :)


Sportdelen

Detta är helt fel SSK, att sparka Leif Strömberg är inte lösningen på erat problem, något lag måste komma sist och något lag kommer först. Elitserien har varit sjukt jämn och SSK är laget som fallit som svagast, Strömbergs fel? knappast. Tomas Ros skriver att 90% av spelarna gillade inte Strömberg något jag är tveksam till. Alla kan inte gilla alla så är det bara, Strömberg kan väl också göra fel, det säger jag inte. Men hans fel kan väl åtgärdas, att sparka Strömberg, coachen som tagit Södertälje till Elitserien och gjort dom till ett riktigt bra lag är så fel.
Nu tar Jim Brithen över och jag hoppas inget annat än att SSK rasar raka vägen ner i Allsvenskan, vilket svek. Nu håller jag ingen sympati för denna klubb längre, hade lite tidigare för att jag har stor respekt för Strömberg och för vad han gjort för klubben.

skriver mer senare...kanske...

yoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0