Vila i frid Morfar

Morfar är död, han bli 92 år gammal. Visste att han skulle dö inom kort, hade fått cancer besked och allt. Men allt känns så sorgligt ändå. Tänker mestadels på mormor som nu blir själv. Jag är glad att vi allihopa han träffa morfar en sista gång här på sommaren. Försökte jobba den dagen men efter två timmar fick jag nog.
Han blev ändå 92 år gammal och har säkert upplevt många goda stunder i sitt liv. En mycket trevlig man som sällan var på dåligt humör, inte i min närvaro i alla fall. Kommer sakna hans hummande.
Försökte ladda upp en bild här, men det ville sig inte alls. Får fråga mina kusiner om dom har någon bra bild på honom.


Har annars ledig dag idag.
Då passar herr Lejonklou på att ringa olika saker(atava , bilförsäkring) o personer. Bilen är nu avställd har inom några dagar inget jobb. Så det är ingen ide att stå o betala för en bil.
Var även till banken o ut till Valbo för å små handla.
Sitter nu hemma o funderar på vilka smarta ideer jag kan få. Dom är inte många.

Men bara o höra av er, jag finns ännu.

//Körsbär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0