Sannolikheten är hur stor då?

Sitter på eniro o tar samtal som vanligt, helt plötsligt ringer det in en tjej o frågar efter en som skall jobba på företaget.
Jag frågar då vilket företag? eniro? lite på skoj.
Ja säger hon då.
Jag börjar fråga i vilken stad
gävle säger hon då
vad heter hon eller han?
han heter hum hum
Jag börjar skratta då :P den hon söker sitter precis bakom mig.  hur stor är den chansen?
Kan säga att det var cirka 50-60 st inloggade just då o chansen att hamna i gävle är inte så stor nån längre :P

Kände även mig på bushumör då jag ringde hem till morsan, ringde ifrån jobbet o introducerade mig såhär.
"hejsan jag ringer ifrån skattemyndigheten i Hässleholm"
Morsans svar blev "jaha ok?" .. åter igen kunde jag inte hålla mig för skratt :P o sa "eller så är det anders" :P
Trodde hon skulle höra direkt att det var jag , undra ifall mina bröder är lika lättlurade :P

bonjour allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0