Macka i munnen

O händerna på tangentbordet, så skapar jag nu mitt fina blogginlägg.

Delat pass idag, så nu sitter jag på mellantiden så att säga. Har vart hurtig o tvättat/hängt upp tvätt o äntligen hittat papprena så jag kan ställa av min bil. Är tvungen att ställa av den för att inom en månad så har jag inget jobb, då stänger Eniro i Gävle.

Är nu ute o kollar på andra jobb också, finns ett på 118700 vet inte riktigt om det är rätt väg o gå. Men bättre än ingenting.
Förskola o åldervården är dom andra alternativen, samt truckförare. Den sistnämnda är jag ute efter mest, men det finns ingen utbildning på ams efter den än så länge.

Härlig musik man har på också, "evil eye" låten ifrån scrubs. ska tacka Lost för den. haha
Är inget större fan av att lyssna på radion, men nu när jag hör E-Type - True Believer så känns den mycket bättre än vad den var då den gick på radio. Kan ju vara för att rix fm spelar samma låt 7500 gånger på 30 min.

Annars då njae inte så mycket mer.

Hej på er

Kommentarer
Postat av: emil

omg truckförare!

2008-08-10 @ 23:37:17
Postat av: Johanna

Saknar dig så mycket

2008-08-11 @ 15:31:00
URL: http://rock0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0