Det svåraste

Är alltid att komma på den där bra rubriken, där brukar jag dröja i många sekunder. Mina val som går igenom huvudet är inte många direkt typ "jaha" "wow" "vet inte" "jag borde" osv :P inte direkt fantasirikt, men en sådan person är jag inte heller så.

Har hört röster i mitt öra att min svenska ska vara fruktansvärt dålig här på bloggen. Haha oj jag kan inte sluta hålla mig för skratt. Att den är mitt ansikte utåt osv. Fantastiskt kul. Får väl se hur det blir med den dära förbättringen ;)

I östersund fick jag köra go-cart för första gången på hela sommaren :) med Rickard, Emil o Holmer (kompis till emil). Holmer var långsam som en lus (stavning?). det blev sammanlagt 16 min. 2 heat med 8 min i varje. Första vann jag, andra vann emil o hade även snabbaste tid. Attans, men han körde verkligen bättre än vad jag gjorde Grattis broder ;)

Var även o testade på det nya badhuset i Östersund. Med Tor, Lost, Boffa o Rickard. Kul o se att dom vill ändra stället. För mig som spenderade otroligt många timmar i det där badhuset under min tid på Tavelbäcken (1-6) var det extra kul att se alla förbättringar. Hoppas dom fortsätter att rusta o förbättra det. Så kan det blir riktigt bra. Besöket blev väldig kort pga. på tok för många människor o festsugna människor ;)

Jag vill även be om ursäkt till mina kompisar för att jag inte direkt var social alla gånger. Men ni vet vad jag går igenom så jag hoppas ni förstår. Jag älskar dig väldigt mycket Johanna du betyder allt för mig!

Arrivederchi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0