Sakura

I detta skede har jag precis kommit hem efter att ha lämnat av Sandra på stationen, vännen som var här i helgen alltså. När jag skulle lämna henne så gick inte som planerat direkt, jag kollade upp busstiderna på 3.ans buss. å läste enbart det fet-stilta (dvs klockan 13.20) å kollade inte vilken station det var ifrån. Så när vi väl går till buss-stationen så går ju bussen 13.34 å hennes buss härifrån stan går 13.50.
Så vi börjar gå, men tydligen inte tillräckligt fort, för när vi är vid Fjärranhöjderbadet / solängsskolan så står klockan på 13.40. Då får jag panik! :P
Å börjar små jogga, å sandra har inget annat alternativ än å jogga hon med  xD  haha tror jag aldrig hört henne gnälla så mycket på sin kondition. :P
Flera gånger var hon tvungen att börja gå, jag gav mig inte utan sprang med en av hennes väskor bort till bussen å bad den vänta snällt tills hon kommit. vilket den gjorde :) and cherry save's the day! eller så var det den snälla busschauffören som savade dagen :P

Det var en lång historia som kanske kunde förkortas , jag hoppas ni hängde med på den :P

Annars så var det basket igår, det var en liten mindre grej som hände dära. hehe ett litet mindre gräl om en regeltolkning. Stackars kineser vet ju inte hur man ska spela basket. Det går inte å hoppa in i någon med knäna eller axlarna före med bollen. Men det tror kineserna nämligen. Håkan sa ifrån på det, å en av kinserna blev riktigt pissed-off för det. hehe det var ganska nära att det höll på å gå längre än bara gräl :P tack å lov inte. Vet inte om det var mina ord som lugnade håkan, eller ifall det var han själv som tog förnuftet till fånga. :)

Sandra hade med sig en kamera, så jag ska försöka å lägga upp några senare. :) men hon var ju inte bara där med kameran hon var ju ute på plan å dominera oxå ;)

Nåja mitt längsta blogg inlägg skall avslutas med dessa kloka ord.
Don't drink and drive, when you can smoke and fly ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

dåligt avslut!

2008-04-21 @ 07:25:56
URL: http://rock0n.blogg.se
Postat av: Håkan

Låter som jag nästan skulle förlorat :'( och ja vad ska man säga jag lugna ner mig själv på grund av att jag inte ville att han skulle åka hem i en likpåse :S

2008-05-13 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0