Den som jag lovade att aldrig bli

Visst låter det som en häftig rubrik men jag har inget vettigt å skriva.
Men det får en å fundera, jag lovade å aldrig bli någon som mobbas, så det lever jag upp till iaf.

Btw så är lingon & tranbär en väldigt sur å sliskig blanddricka.


Å varför är storsjöyran så otroligt tam? inte en chans att jag går dit, bara punk å rock artister aldrig något annat. Å till 95 % så är det svenska b-artister som man redan hört 8298 gånger på radion, är INTE så sugen på å sjunga med på låtarna live.

Men dom glada nyheterna då?

Jo jag åker iväg imorrn så bloggen kommer ligga nere i cirka fyra dagar.
Men nu ska vi komma på något bra slut men det finns nog inte så typ

Yodå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du åka då måntro?

2008-04-11 @ 08:50:55
Postat av: Néa

Stick ner här till MalmöFestivalen då!
Våra låtar spelas inte uppe hoss er skulle ja tro, vet än så länge inte bandlistan men det kan vara värt ett försök kusin ^^

2008-04-11 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0