Another day in Gävle

Sov till 12, var ute igår o festa lite smått med en av håkans vänner. Emil hette gubben, en glad liten prick, med lika dålig humor som mig verkar det som :) bådar gott :P
Fast vad är då bra humor? Tänk på den du.

Annars idag, basket i två o en halv timma, jisses vad trött man var på slutet... förstår inte varför? :P
Skönt är det iaf att ta en kalldush på det :)) Så himmla fräsht!
Hände något på basketen hmmm jo vi fick dit en kille som var snart en blivande lektor. Ruggigt bra, gillar å spela emot sånna. Spelglädjen ökar enormt. Spela även med två amerikaner, hehe det är dom första amerikanerna som jag nånsin träffat :P haha  finns ju cirka 300 miljoner amerikaner, å ändå har jag missat å träffa/prata med en på nästan 22 år :P ganska bra gjort.

Haha å nu sitter jag å snackar med Håkan som lyssnar på Paolo Francisco :P eller hur han stavas? Grymt bra på å härma röster är han iaf :P

Ska kanske ta förnuftet till fånga, vad nu det är o betyder å sova :) hihi

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 02:23:16
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Tårtbit

wtf sluta spela så jävla mkt basket ja kommer ju inte ha en chans annars med allt ditt tjuvtränande :P

2008-05-06 @ 18:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0