A new dag a new nä...

Ni som inte har hockeyintresse kan skippa denna bit å läsa vidare där nere

Hockey final ikväll, tror tyvär att piss hv71 tar det. Hoppas innerligen inte på det. vill egentligen inte att någon av lagen skall vinna. kanske en för stor önskan att båda lagen blir diskvalificerade för att spela så otroligt tråkig hockey!
Linköping har ju dragit på sig sjukt många skador, så hv71 tar det nog ikväll. Tragiskt att säga att Stefan Liv kan vara den som avgör, trots han är den mest överskattade målvakten i världshistorien.
Men Linköping har ju Stana som ena sekunden kan göra en så grym räddning att knappt Hasek på sin stortid inte skulle hänga med, medans han andra stunden släpper in badbollar ifrån halvaplan.

Här Nere

Inköpslistan idag, kanske jag inte ska göra officiell eftersom det är en present till håkan, till hans födelsedag som egentligen var för ett år sedan :P men bättre sent än aldrig som man brukar säga xD hihi

Igår hade jag en jogging runda med herr Lejon, grabben håller högre tempo än mig. Det är nog första gången sen jag var aktiv i friidrott som någon håller högre tempo än mig på jogging.  Honom måste jag springa med oftare :)
Jag fick ju håll två gånger, man försöker ju hålla ut på det, men tillslut så har man ju ingen luft å då är det svårt å springa :P

Aja bäst å springa ut å göra mina ärenden innan tiden löper iväg ännu mera, må ju spela lite BF2 innan min vän Sandra kommer.

Saknar dig enormt Johanna!!

Adjö folket

Kommentarer
Postat av: Johanna

You do?

2008-04-18 @ 14:59:34
URL: http://rock0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0