Mr Updater

Jisses säger jag bara, tänkte just. Var ju inte så länge sedan jag uppdaterade, i mina blogg-mått sett :P var visst fyra dagar sen. hehe.

Känns lite efter o skriva... "näe det blev inte 4-0 till Malta" men tror dom sköt ungefär fyra skott på Isaksson, tänk om dom hade gått in. De ni.

Klippa sig borde man göra också ja.

Har heller inte skrivit att jag se Takida på hovet i november.

Det här med svenska är en rolig grej också, varför skriver man egentligen inte "i hovet" eller "på globen" på tal om någonting. Det här kan säkert Elin ge svar på :P  lr möjligtvis Tor/Lost.

O ev kommer Håkan hawkie Chesteve Esteve hit :) Wie den dum jäveln får fan se till att flytta tillbaka. :P


Anywho, hare bra vet ja :)



Wiiieeee :D

Kommentarer
Postat av: Lisen

Jämfört med mig tillhör väl du snarare eliten av timm körning. Får väl förbättra mig med att hälsa på släkten lite oftare så jag kan ta igen mina förlorade timmars bilkörning;)



Den där Takida biljetten skulle man gärna vilja ha.

2009-09-13 @ 20:41:16
URL: http://lilisen.blogg.se/
Postat av: Kozi

Haha Chewie attack! wroaaahh!!



ses imorn cerry pop!

2009-09-17 @ 21:50:07
Postat av: emil

Chukuru!

2009-09-20 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0