Resurrection

Känner ni igen mitt beteende? Man uppdaterar inte på tre dagar, en vecka, tre veckor, månad, månader :P Ja det har verkligen inte varit flitigt hära. hoho

Men inga nyårslöften här inte, jag skall ge det ett försök o skriva mera.

Kan berätta att "fanskapet" är på lagning, för parkeringsbromsen, bland annat. haha men ska jag börja gå igenom alla fel på bilen så blir detta inlägg bra mycket tråkigare kan jag berätta.

Jag har även köpt kort så jag kan simma på fjärran höjder badet, det ni. Dock står ju jobbet för det mesta av den räkningen, friskvårdsbidrag som det så fint heter.

Har saknat att skriva här lite må jag medge, lär bli fler inlägg :)

(åhh slutfrasen vad ska jag skriva här då?)

Hejdå :)

Kommentarer
Postat av: emil

haha parkeringsbromsen fungerar inte på Peggy heller. För handbromswiren har gått av!

2009-09-08 @ 02:34:33
Postat av: Tårtbit

eag med simkort! friskvård my ass, du kommer bara hitta alla madrasser och bygga "pirat-skepp" och segla runt!

2009-09-08 @ 18:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0